BLI MEDLEM I VÅR FÖRENING?
Eskilstuna Gymnastikförening
KvAG & Barngymnastik

Intresseanmälan LEDARE
All vår verksamhet bygger på ideella krafter och vi behöver dig!
Vi har allt fler barn och ungdomar i vår kö och behöver utöka ledarskaran för att kunna erbjuda fler barn och ungdomar plats hos oss. Vi behöver båda nya och erfarna ledare för bästa utvecklingen. För oss är mångfalden bland ledare viktig för att komplettera varandra.

Alla ledare inom Eskilstuna Gymnastikförening ska leva upp tiill gymnastikförbundets uppförandekod, föreningens egna värderingar och göra sitt bästa för att skapa en känsla av glädje och gemenskap under träning.

Vad kan vi erbjuda dig som är intresserad av att bli ledare hos oss?
  • Du får som ny ledare förtur i kön för ditt barn
  • Du får gå ledarutbildningar genom Svenska Gymnastikförbundet
  • Du får gå internutbildningar genom oss i föreningen
  • Du får arvode 1 gång/termin för de timmar du agerar tränare, storleken på ditt arvode beror på din utbildning och erfarenhet
  • Du får delta i föreningens ledaraktiviteter
  • Du blir ledare i en verksamhet som står för Glädje, Respekt, Energi och Kvalitet
  • I vår förening är du ALDRIG själv och vi finns här för varandra
From 2017 måste du som ledare också visa upp utdrag från belastningsregistret!

Bra att veta:

- Ledarkläder hämtas på kansliet.

- Innan ni går utbildning behöver ni genomföra denna introutbildning. Denna kurs är tänkt att ge dig en första inblick i vad det vad det innebär att vara ledare inom Svensk gymnastik samt inspirera dig till detta spännande och viktiga uppdrag.

Huvudsponsor
Våra sponsorer